0 beğenilme 0 beğenilmeme
80
Merhabalar.
Üniversite Son sınıf öğrencisiyim. Bundan 8 ay önce okuldan telefonum çaldı. Kız arkadaşımın eski sevgilisi kız arkadaşımın bulunduğu kafeyi basıp izinsiz bir şekilde masaya tekme atarak oturmuş. Bahse konu olan kız sadece arkadaşım sevgilim değil.Tabi kız arkadaşımda burda ne işin var senin demiş çocuk konuşcaz demiş. Kız arkadaşım ve arkadaşı da çıkmışlar kafede çocuk takip etmeye başlamış. Beni aramadan önce polis imdatı aramışlar ama telefon çalmamış.bende geceden okulda kaldım sınavlarım vardı . Sabah geliyorum telefonda olayı öğrenince hemen ortak bi nokta bulup buluşmaya karar verdik. Buluştuk sonra çocuk gelmemiş. Arkadaşım olayı anlattı çocugun psikolojik rahatsızlıkları varmış. Kızı takıntı etmiş. Gece kapısının önünde yatıp sabahları okula giderken rahat bırakmıyormuş. Bende konuşmak ve olayı mahkeme aşamasında büyütmemek, hemde kızların güvenliğini sağlamak konusunda konuşmaya karar verdim. Çağırdık çocuğu. Kardeşim bir dakika konuşabilir miyiz önce dedim. Elimi uzattım. Çek lan elini dedi. Tamam dedim sadece konuşcaz kavga falan yok. Neden takip ediyosun taciz ediyosun kaç yaşında adamsın yakışıyor mu sana dedim. Sanane sen kim oluyorsun dedi. Ben arkadaşıyım bidaha arama yazma uzak dur rahat bırak kızı dedim. Benim canım ne isterse onu yaparım birader dedi. Bende o zaman benimde canım seni burda görmek istemiyor hadi sende git o zaman mı diyim yazma rahatsız etme dedim. Öyle mi hadi o zaman diyip bana vurmaya kalktı. Ben gözlük kullanıyorum gözlük kırıldı yüzümde ama yüzüme bi zarar almadım. Bende kendimi korumak için karşılık verdim. Sonra dur dur dur dedi. Bıraktım gitti. Ben olayı kapattı zannettim üstüne düşmedim. Akşamına arkadaşları geldi. Beni dövmeye gelmişler ama ben olayı anlatınca onlarda ikna olup geri gittiler. Sonra 2 hafta geçince bizden şikayetçi olmuş. Benden ve kız arkadaşımdan. Yüzümde kalıcı iz kaldı demiş ısırdı demiş ama ben öyle bişey yapmadım kendimi korurken yüzüne bişey olduysa da ben isteyerek yapmadım bunu. Daha sonra gittik mahkemeye ifade verdik kız arkadaşlarımla kız arkadaşımdan sa şikayetçi olmuştu. Kız arkadaşımın arkadaşı oradaydı oda bizim için şahitlik yaparım herşeyi anlatırım gördüm dedi. Daha sonra mahkemeye çıktık 1.5 ay önce mahkemede avukat tutmuş avukata Whatsapp konuşmalarımızı göstermiş. Olayın olduğu gün kavga bittikten sonra ben şahsı aradım nerdesin yardımcı olacağım bişey var mı diye seninle dışarda görüşcez dua et kızlar vardı yoksa ben senin kafanı götüne sokmasını bilirdim yazmıştı bana.  Bunuda ifademde belirttim. Mahkeme yüzündeki izin kalıcı olup olmadığını görmek için Adli Tıp raporu istedi.

Yani işin özü kız arkadaşlarıma olası bi tecavüzü önlemek için konuştuğum insan saldırınca kendimi korumak için karşılık vermek zorunda kaldım. Ben öğrenciyim. Okumak için çalışıyorum ama her hangi bi para cezasını ödeyecek durumum yok. Bu dava sonunda ceza alırmıyım? Şimdiden çok teşekkür ederim yardımlarınız için.
Ceza Hukuku kategorisinde (120 puan) sordu | 80

1 cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
Selamlar...Yaralamada kalıcı iz olursa muhtemelen karşılıklı ceza alacaksınız. Bu olay bu şekilde değil hukuki yollarla çözülmeliydi. Sizin ivedilikli bir avukatla görüşüp avukat tutmanız gerekiyor.Saygılar...
(562k puan) cevapladı
5,977 soru
4,556 cevap
620 yorum
18,998 üye