Gönderen Konu: Erken Çocuklukta Yabancı Dil Öğretimi 9  (Okunma sayısı 4253 defa)

Çevrimdışı Av. Kurty

  • Administrator
  • Aktif Üye
  • *****
  • İleti: 73
  • Karma: +0/-0
    • Profili Görüntüle
    • hukukevi
  • Hukuk ile ilginiz nedir ?: Hukuk Fakültesi Mezunuyum
Erken Çocuklukta Yabancı Dil Öğretimi 9
« : Eylül 12, 2012, 11:50:32 ÖS »
Kaynaklar

Alptekin, C. (2003). İlköğretim Çağında Yabancı Dil Öğretimi. Avrupa Birliği’ne Giriş Sürecinde Türk Eğitim Sisteminde Yabancı Dil Eğitimi ve Kalite Arayışları
Sempozyumu, İstanbul.
Bikçentayev, V.R. (2004). Çok Erken Yaşlarda Çocuklarda Yabancı Dil Eğitimi. Uluslararası
Eğitim, Yurtdışı Eğitim Portalı, http://www.dilokulu.com/makale_ic.asp?id=21
Büyükkurt, Güzin B. (1993). Anadili Öğretiminde Çağdaş Eğilimler. Türkçe Öğretimi ve Sorunları (11.Baskı). Ankara: TED Yay.
Bzoch KR.  & League R. (1991). Receptive-Expressive Language Emergent Test. Pro-ed, Inc.
Demircan, Ö. (1988).Türkiye’de Yabancı Dil (2.Baskı). İstanbul: Remzi Kitabevi.
Çelebi, M. D. (2006). Türkiye’de Anadili Eğitimi ve Yabancı Dil Öğretimi. Sosyal Bilimler
Enstitüsü Dergisi, 21, 285-307.
Dönmez, N. Dinçer, Ç. Dereobalı, N. Gümüşçü, & Ş. Pişkin, Ü. (1993). Okul Öncesi Dönemde Dil Gelişimi Etkinlikleri. Ankara.
Edelman R. (2007). Early Foreign Language Learning the Australian Model.
Ersanlı, K. (2005). Davranışlarımız Gelişim ve Öğrenme (4.Baskı). Samsun: Eser Ofset
Matbaacılık Ltd. Şti.
Fusaro M. (2010). Mapping the Literacy Development of Bilingual Children, http://www.gse.harvard.edu/blog/uk/2010/01/mapping-the-literacy-development-of-bilingual-children.html
Genesee, F. H. (2009). Early childhood bilingualisim: Perils and Possibilities. Journal of Applied Research on Learning, Vol. 2, Special Issue, Article 2.
Johnson, JS. Lewis, LB.  & Hogan, JC. (1997). A Production Limitation in Syllable Number: a Longitudinal Study of One Child's Early Vocabulary. J Child Lang, 24 (2), 327-349.
Kara, Ş. (2004). Anadil Edinimi ve Erken Yaşta Yabancı Dil Öğretimi. Uludağ Üniversitesi
Eğitim Fakültesi Dergisi,17 (2), 295-314.
 Koçbeker, B.N. ve Saban, A.(2001). Otistik Bir Çocuğun Yabancı Dil Öğrenimine İlişkin Örnek Olay İncelemesi. Yayınlanmamış doktora tezi, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler
Enstitüsü
Kotil, Ç. (2002). Yabancı Dil Eğitimi. Çocuk ve Aile Dergisi, 47, 11-13.
Küçük M. (2006). Okul Öncesinde Yabancı Dil Konusunda Eğitimcilerin ve Ailelerin Görüşleri. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi.
Lambert, W.E. (1972). Language, Psychology and Culture. Stanford CA: Stanford University Pres.
Lewis, M. (1982). Clinical Aspects of Child Development. (2.Baskı). USA:  Lea & Febiger.
Meisel, J.M. (1994). Code-switching in Young Bilingual Children: The Acquisition of Grammatical Constraints. Student in Seceond Language Acquisition 16, 413-441.
Nunan, D. (1999) . Second Language Teaching and Learning. Heinle and Heilnle Publishers .
Boston.
National Association for the Education of Young Children (NAEYC) and National Association of Early Childhood Specialistsin State Departments of Education (NAECS/SDE), (1994). Responding to Linguistic and Cultural Diversity Recommendations for Effective Early Childhood Education: A Position Statement of the NAEYC, http://www.naeyc.org/files/naeyc/file/positions/PSDIV98.PDF
Oğuzkan, Ş. & Oral G. (1989). Okul Öncesi Eğitimi (2. Baskı). Ankara: Milli Eğitim
Basımevi.
Paul R. Baker L. & Cantwell DP. (1996). Development of Ccommunication. Child and Adolescent Psychiatry. M Lewis (Ed), USA, William & Wilkins, s. 191-192.
Sevinç, M. (2003). Erken Çocuklukta Gelişim ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar (3. Baskı)
İstanbul: Morpa Kültür Yayınları Ltd.Şti.
Vahapoğlu, E. (2003). Yabancı Dil Öğrenme Yolları (5. Baskı).İstanbul: Alfa yayınları.
Vithman MM. Macken MA. & Miller R. (1985).  From Babling To Speech: A Reassessment of the Continuity Issue. Language. 61, 397-445.
« Son Düzenleme: Eylül 12, 2012, 11:58:34 ÖS Gönderen: Av. Kurty »
...ve adalet; her şey için!