HUKUK BRANŞ(ALAN)FORUMLARI > İdare ve İdari Yargılama Hukuku
Eş Durumundan Tayin İsteme
(1/1)
Sorumlu Kişi:
E-mail Yoluyla Gelen Sorular...
SORU:
Merhabalar.Size bi sorum olacak benim için çok önemli.
Nişanlım tapu kadastro da hatay da denetmen yardımcısı olarak göreve başladı.Malum zorunlu görev 2 yıl.2 yıl orda görev yapacak.Fakat eş durumundan mazaret bildirip eşinin olduğu yere tayini isteyebilir mi acaba.Ben özel sektör de ssklı olarak çalışmaktayım.Böyl e bişey mümkün mü acaba.Şartları nedir.Bana bilgi verirseniz çok sevinirim.Çok çok çokkkkkkkk teşekkürler.
Mesajınızı bekleyeceğim...
Navigasyon
[0] Mesajlar
Tam sürüme git