HUKUK BRANŞ(ALAN)FORUMLARI > İdare ve İdari Yargılama Hukuku

Eş Durumundan Tayin İsteme

(1/1)

Sorumlu Kişi:
E-mail Yoluyla Gelen Sorular...


SORU:

Merhabalar.Size bi sorum olacak benim için çok önemli.
Nişanlım tapu kadastro da hatay da denetmen yardımcısı olarak göreve başladı.Malum zorunlu görev 2 yıl.2 yıl orda görev yapacak.Fakat eş durumundan mazaret bildirip eşinin olduğu yere tayini isteyebilir mi acaba.Ben özel sektör de ssklı olarak çalışmaktayım.Böyl e bişey mümkün mü acaba.Şartları nedir.Bana bilgi verirseniz çok sevinirim.Çok çok çokkkkkkkk teşekkürler.
Mesajınızı bekleyeceğim...

Navigasyon

[0] Mesajlar

Yanıtla

Tam sürüme git