GENEL&HUKUKİ KONULAR > Genel Sohbet Alanları

Üst Kattaki sarhoş komşu

(1/1)

orcunhascan:
Merhaba
10 dairelik bir apartmanda oturmaktayım ev kendi evim ve bu apartmanın yöneticiliğini yapmaktayım üst katımda sarhoş biri var sürekli eşiyle kavga ediyor ve bu durumdan herkes rahatsız gürültüden durulmuyor 4-5 defa polis geldi adamı götürdü sonra tekrar bıraktı adam kendi oturduğu evin sahibi. Ben yönetici olarak dava açabilirmiyim. veya oturanlardan imza toplayıp adamı evden atırabilirmiyiz.

Navigasyon

[0] Mesajlar

Yanıtla

Tam sürüme git