MESLEKİ FORUMLAR > Avukatlar

Devre Mülk Aidatı

(1/1)

Esra Alkan:
Devremülk olarak hisse satın aldım bir kez gittim daha yeni açılmış tı termal su dedikleri soğuk bir sudan ibaretti . etaplarin çoğu henüz yapılmamış .Benden tatile gitmesemde yıldat ödememi istiyorlar kiralama departmanı kurulmamış.tamamen yapılmamış biyer için yıldat ödemek zorundamıyım.

Teşekkürler

Navigasyon

[0] Mesajlar

Yanıtla

Tam sürüme git