MESLEKİ FORUMLAR > Avukatlar
Devre Mülk Aidatı
(1/1)
Esra Alkan:
Devremülk olarak hisse satın aldım bir kez gittim daha yeni açılmış tı termal su dedikleri soğuk bir sudan ibaretti . etaplarin çoğu henüz yapılmamış .Benden tatile gitmesemde yıldat ödememi istiyorlar kiralama departmanı kurulmamış.tamamen yapılmamış biyer için yıldat ödemek zorundamıyım.
Teşekkürler
Navigasyon
[0] Mesajlar
Tam sürüme git