0 beğenilme 0 beğenilmeme
189
İyi akşamlar.

Bugün beni Noter aradı ve üzerime araç verildiğini,geri vermem gerektiği söylendi. E devlete girdim ve benim üstüme araç gözüküyor. Üstelik notere bile gitmedim.  Böyle bir şey nasıl mümkün olabilir? Ve ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olursanız sevinirim.
Genel Hukuki Konular kategorisinde (120 puan) sordu | 189

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

7,521 soru
5,163 cevap
741 yorum
2,069,711 üye